BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Idézet

"Szilaj gyönyörnek vége is szilaj,

Lázába pusztul el, mint tűz s a lőpor,

Mely csókolódzva hal meg: lásd, a méz is

Csömörletes, mihelyt túlontúl-édes."

(Shakespeare - Rómeo és Júlia)-New Moon

Rendszeres olvasók

2010. július 22., csütörtök

Komizzz...

Sziasztok!

Lenne egy nagyon érdekes javaslatom a számotokra...

Mi lenne ha KOMIZNÁTOK????

Mert annyira lehangoló látni, hogy már napok óta fenn van a friss, de még csak ketten írtak megjegyzést. Mellesleg megjegyezném, hogy több mint NEGYVENEN vagytok!!! Csak nem lehet olyan nehéz pár kommentárt írni?!? Ezért szeretném ha mindenki, aki elolvassa a soron következő fejezeteket, írna pár sort mindegyikhez, akár tetszett, akár nem. És a negyedik fejihez sem bánnám, ha többet komiznátok. Mert nekem nagyon fontos a véleményetek a fejlődésem szempontjából. Ezért arra kérlek titeket, olvasókat, hogy mindig írjatok valamit, lehetőleg építő jelleggel.


Nagyon köszönöm!

3 megjegyzés:

Happines for a life :) írta...

szia! tök jó a blogod megnézed az enyémet is???
Irj kommentet és legyél az oldal követője :)
Köszi
vampire-vampirefan.blogspot.com

Lorie írta...

Szerintem is, de ugye?
Ha már itt tartunk, benézne valaki hozzám is? Léccike! Itt a cím:
http://breathtaking-flamingo.blogspot.com/
Nyugi, magyarul van! Csak a címe szerintem jobban hangzik angolul. Na mindegy.
Előre is köszi! :D

Lorie írta...

Ja, és még valami: én már rendszeres olvasód vagyok! :D