BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Idézet

"Szilaj gyönyörnek vége is szilaj,

Lázába pusztul el, mint tűz s a lőpor,

Mely csókolódzva hal meg: lásd, a méz is

Csömörletes, mihelyt túlontúl-édes."

(Shakespeare - Rómeo és Júlia)-New Moon

Rendszeres olvasók

2009. május 16., szombat

Megnyitó

Szia!!!

Örülök, hogy felnéztél a blogomra, remélem kedved leled benne. Én (maradjunk a nicknévnél) "isabella black" vagyok, 14 éves. Ha esetleg olyan olvassa a blogot aki ismer, azt megkérném, hogy az igazi nevemet ne publikálja!!!!! Az oldalon a Twilight saga-val kapcsolatos fice(i)m-et olvashatod. Kommenteket várok, lehetőleg építő jellegűeket.

Köszönöm hogy felnéztél!

isabella black (szerki)

7 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Szia! Klasszul néz ki a fejléced:D Amint látom eddig én vagyok az egyetlen rendszeres olvasód:) Nagyon várom már hogy felrakd a ficed:D Sok sikert. Puszi

Kim írta...

Szia! Tényleg nagyon jó a fejléced... Remélem hamar elkezded feltölteni a ficedet/ficeidet, mert szívesen olvasnám :) puszi! Remélem hamar fent lesz :)

isabella black írta...

Sziasztok! Látom megtaláltátok a blogot!
Most már ide fogom felrakni akkor a ficem. a másik blogra meg kiírtam ennek a címét...jó lesz reklámnak...
De majd arra kérlek titeket hogy akkor ide irjatok ne a blog.hu-s oldimra, ok? :) Köszike! Puszika!!!

isabella black írta...

Ja, a másik meg hogy kérdeznék valamit. Mert eszembe jutott valami. A vérfarkasok azok nem öregednek igaz? Legalábbis addig nem amig azok, ugye? Remélem nem kérdezek hülyeséget de még csak az elsö 2 könyvet olvastam...

Ja és köszi mindenkinek a bókokat!
De Anygal! A te fejléced jobb. Fogalmam sincs hogy oldottad meg. Majd én is kikísérletezek valamit... Valami eredetit... Csak az a baj hogy nincs fotoshop-unk vagy mi az... mármint hogy valami eredetivel áljak elő...

Névtelen írta...

Szia Isabella.Válaszolnék a kérdésedre.igen a vérfarkasok nem öregszenek addig, amíg rendszeresen átváltoznak, de ahogy szeretnék ezt az énüket levetkőzni, és nem változnak át többé elkezdenek öregedni, de nem tűnik el a képességük, csak nem használják. remélem érthetően fogalmaztam, de ha kérdéseid vannak, nyugodtan kérdezz, mert érdekel a történeted. Nekem sajnos nincs olyan jó képzelőerőm, hogy folytassam a történetet, ezért szívesen olvasnám a te történeted.Puszi

Unknown írta...

Szia! Nagyon ügyes vagy és nagyon kíváncsi vagyok mit hozol ki ebből a történetből szóval hajrá, csak így tovább:)

Névtelen írta...

Mikor lehet olvasni ennek a folytatását, vagy ha van folytatás, akkor ezt hol találom meg?