BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Idézet

"Szilaj gyönyörnek vége is szilaj,

Lázába pusztul el, mint tűz s a lőpor,

Mely csókolódzva hal meg: lásd, a méz is

Csömörletes, mihelyt túlontúl-édes."

(Shakespeare - Rómeo és Júlia)-New Moon

Rendszeres olvasók

2009. június 10., szerda

A végzet iróniája

A történet

A történet a Breaking Down után játszódik, kb. 100 (egyébként 93) évvel később, amikor is a Cullen család visszaköltözik Forks-ba. (Mivel történetem szerint Renesmee születése után kénytelenek voltak elköltözni, nemcsak, mert Bella is vámpír lett, hanem, mert nem öregedtek.) Nessie rosszul fogadja a költözést, bár tudja, hogy nincs más választásuk. Emiatt kisebb-nagyobb vita alakul ki a családban. Renesmee feldúltan rohan az erdőbe. Nem tud tisztán gondolkodni és nem veszi észre mikor átlépi a quileut-ok határát...


*Megjegyzés:

Történetemben Nessie nem vésődik be mint az eredeti könyvben. Jacob a család barátja marad, de mivel Cullen-ék elköltöznek, vele is megszűnik a kapcsolatuk. Közben a srác feladja a farkasságot és családot alapít...

16 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Szia! Igen, az a vérfarkasok öregedésével kapcsolatban úgy van ahogy leírtad. És egyáltaláln nem kérdezel hülyeségeket (csak néha XD ). LÉCCI SIESS A FICEDDEL! Itt kínzol minket :@. nah mind1. puszi

isabella black írta...

köszike!!!!! És sietek!!!!!!!!!
PUSsZANCS

Anna írta...

Nagyon kíváncsi vagyok a történetedre ;) Mikor teszed fel?:P

isabella black írta...

Anna! Amikor kész lesz... sietek!!! És tényleg egymillió bocsánat hogy ilyen lassan megy... de nekem még 1 hét suli... meg tz...szóval tanulok is... és ne mondjátok hogy stéber vagyok! xD
Na, de tényleg igyekszem, oké!(?) És NAGYON örülök hogy növekszik a látogatóim létszáma!!!!
PUSZILOK MINDENKIT!!!!!!!

EM ☆ írta...

Szia! Mikor leszel kész a ficeddel??? Már nagyon türelmetlen vagyok:@ Lécci siess!! Puszi

isabella black írta...

Hali Nessie!
Tényleg nagyon sajnálom hogy ilyen lassan jön. Nem szépítem, az én hibám. Kifogásokat sem keresek. De ugye amig suli volt addig nem tudtam annyi időt rá szánni. DE! A napokban végzek és akkor begépelem és felteszem, ÍGÉREM!!! ÉSSSS!!! Jövő héttől itthon leszek! Gépközelben!!! Mert amint már régebben említettem Besenyszögre költöztem apuhoz családi okok miatt, és neki nincs gépe. De mivel megint kapott munkát hazaköltözöm mert nem akarok egyedül ücsörögni a házban. Akkor már inkább ücsörgök a 3. emeleten a számítógép előtt miközben a ficemet gépelem. És azért kell begépelni mert én egy füzetben vezetem a történetet. Nekem így egyszerűbb. Különben már hozzá kezdtem az elejét bepötyögni. Az első fejiről annyit hogy nem túl eseménydús, inkább egy ilyen bevezető fejezet. De remélem majd tetszik mindenkinek! Majd meglátjuk...
Na pusszancs és sietek!!!

Névtelen írta...

Szia!
Már én is nagyon várom a történetedet, naponta felnézek hátha van valami új. Remélem hamarosan fenn lesz. Puszi Tigriiis

isabella black írta...

SZIJJJASZTOKKK!!!!!

Most érkeztem néhány órája. 1.Hazaköltöztem, ugyhogy most gépközelbe vok. 2.Minnyár kész vok a fejivel, már csak "néhány" mondat. Szal sztem minnyár befejezem és hozzákezdek begépelni --> azaz ma vagy holnap lesz feji!!!!

Remélem h tetszeni fog mindenkinek!!!!! PUSZI!!!

NÉVTELEN: Szia! Minden nap nem érdemes kukkolni az oldim mert olyan gyorsan nem irok...de majd megpróbálok gyorsabban felrakni frisset. Puszikállak!

isabella black írta...

ja és most megyek írni, mer még kell egy pici!
PUSZI!!!

isabella black írta...

Nessie!
Szia!
Kérdeznék!

1.Hogyan viszonyulnak a családtagok Nessie-hez? Már ugy értem hogy külön külön. Pl. Rosalie kedveli?

2.Nessie ugye nem örökölte Bella ügyetlenségét?

3.Bella meg ugye vámpírként is ügyetlen? Mert olvastam néhány ficben ilyet és nem tom h mennyi alapjuk van.

4.Nessie pirulós? Bár nem tom h ez kiderült-e a BD-ból...

5.Nessie ugyanolyan magába forduló mint az annya volt emberként?

6.Alapjába véve kire hasonlít jobban a jelleme? Anyucira vagy apucira? xD Amugy mondtad h nem igazán derül ki a jelleme a BD-ból de azért megkérdezem.

6+1. ->hülye kérdés: Nessie mennyit örökölt a vámpír tulajdonságokból? Sérthetetlen? Én nem tudnám ugy elképzelni de ha Meyer ugy gondolja h ugy ho akkor nekem is jo...<- ez elég blabla volt...mind1. Én úgy tudom h gyors, erős ugyan ugy mint egy vámpír, csak kevésbé.<- ezt nem tom h honnan szedtem... Áhh. Össze vissza irok...fáradt vok má... De azér értetted az elöbbi mondatot, mármint a nyíl elött, igaz? mind1

Lécci minél elöbb válaszolj!
Köszike
Puszika <3

isabella black írta...

Sziasztok! Van egy névtelen olvasóm akinek anno olvastam a komiját. Volt egy mondat(rész) amihez szeretnék hozzáfűzni egy két dolgot.
Ezt írta(d), idézem: "Nekem sajnos nincs olyan jó képzelőerőm, hogy folytassam a történetet..." - na erre szeretnék utólagosan válaszolni.
Az első dolog amit következtetésként vontam le ebböl a pár szobol az az volt hogy ez a kedves olvasóm önbizalom hiányos. Szerintem mindenkinek jó a képzelő ereje és van is csak használni kell. Azt javaslom hogy aki szintén igy vélekedik magárol az üljön le egy csendes kis sarokba és próbálja ki magát és a képzelöerejét. Hiszem hogy bárki tudna hasonló ötletekkel elöállni mint írótársaim.
Ez volt az első fele a mondatnak.

A második felét meg inkább csak javítanám. Nem folytatni akarom a Twilight saga-t. Bár ha jobban belegondolok folytatásként is fel lehet fogni. A különbség hogy Meyer köteteitől eltérően én nem Bella szemszögéböl írom a történetet hanem Renesmee-éből.

Ennyit szerettem volna mondani/írni. Puszi!

isabella black írta...

és Nessie! várom válaszod az elözö komimra. pusszancs!!!

isabella black írta...

Hahóóó! Valaki válaszolna a Nessie-nek szánt kérdéseimre???? Lécci!!!!

isabella black írta...

Áh, már nem kell. megtaláltam a wikipédiában

Névtelen írta...

szia. én vagyok az az önbizalomhiányos névtelen, aki amúgy Tigriiis, 21 éves vagyok és kicsit ügyetlen aki nem tudja hogyan kell nevet írni a komihoz és cak aláírni szoktam.tudom azt mondtam hogy nyugidtan kerdezhetsz és szívesen válaszolok, csak sajna elég ritkán nézem meg a komikat de ígérem ezentúl azt is nézem és ha tudok segítek. igen , nem tudom mit találtál a wikipédiában de ami a Meyer könyvében benne van arra válaszolok.1. Renesmee-t mindenki kedveli Rosali a leginkább.2. nessie már gyerekkorában nagyon ügyes, nagyon jó vadász. 3.bella vámpírként egyáltalán nem ügyetlen, nagyon ügyes és erősebb mint bárki a cullen családból(még Emmettet is legyőzte szkanderban is).4. ezt sajnos nem tudom.5.nessie nagyon barátságos.6.a haja olyan színű mint edwarde, a szeme az anyjáé, és a legfontosabb hogy dobog a szíve, és emberi táplálékon is képes élni, de jobban szereti a vért, ezért kellett Bellának a terhessége alatt donorvért inni, amit Carlise szerzett a kórházból. És van képessége a gondolatait és emlékeit képes megmutatni annak akit megérint.6+1.majdnem jó amit mondasz, nem sérthetetlen de nagyon gyors és erős, gyerekkorában vas kiságyban aludt, és nagyon gyorsan nőtt,egy ruhát nem is lehetett kétszer ráadni, meg amugy ezt Alice nem is engedte, Puszi . és remélem nem késő és valamennyit tudtam segíteni. Tigriiis.

rose írta...

Szia!
Én is nagyon kíváncsi vagyok a meridre.
Nagyon felcsigázot az előzetes.